15 Temmuz 2007 Pazar

Uriah Heep - Salisbury (1971)

İnsanın hayatını değiştirebilecek albümlerden biri. "Öyle şey olur mu canım" demeyin. Hakkaten oluyo. Bana oldu. Tanıdığım bikaç kişi daha var, onlara da oldu. Hatta bu albümü dinleyen ve hayatı değişen sadece bikaç kişi tanıyorum da diyebilirim. Gentleoctopus'u ya da nam-ı diğer Ian Nottingham'ı tanıyanlar (ki her iki isim de kendisi tarafından seçilmiştir, bi de kendisine gözleri ve iyi niyeti yüzünden "Kör Baykuş" diyenler de vardır) albümdeki 4. parçayı mutlaka mırıldanırken duymuşlardır. 6. parça Salisbury ise hem Nottingham hem biraderi Louise Cyphre hem de Tuf Tuf The Puff tarafından yıllardır sevilerek dinlenegelmiştir. Her üç eleman da 16 dakikalık bu şarkıya yeri geldiğinde ıslıkla yeri geldiğinde sesle eşlik edebilmektedirler.

URIAH HEEP

David Byron - Lead Vokal
Ken Hensley - Org, Piyano, Slide ve Akustik Gitar, Harpsichord, Vokal
Mick Box - Lead Gitar, Akustik Gitar, Vokal
Keith Baker - Vurmalılar
Paul Newton - Bass Gitar

SALISBURY

1. Bird Of Prey (4:05)
2. The Park (5:38)
3. Time To Live (4:02)
4. Lady In Black (4:33)
5. High Priestess (3:39)
6. Salisbury (16:02)

Bonus Tracks

7. Simon The Bullet Freak
8. High Priestess (Single Edit.)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Olmamış çok ağır yüklüyo. Bir de 100gb hattı olan bi site açabilirmisin download için.

stalingrad dedi ki...

şu hippi marşını dünya marşı yapmalı ve dünyanın kalbine dikmeli..pink floydun another brick in the wall'ın okul marşı yapıldığı gibi..

stalingrad dedi ki...

salisbury bugün keşfettim muhteşem..uzun müzik ve muhteşem sözler...bu savaşın ortasında tüm sesleri duyup sonra güzel bir sesin savaşın bittiğini söylemesi gibi..sanırım şu tanktan esinlendim :) bu adamların başka albümleri var mı?varsa buraya koyabiliseniz ne iyi olur.

Adsız dedi ki...

https://yadi.sk/d/rZ9pPm-_mScFZ