31 Mart 2008 Pazartesi

Gentle Giant - Playing The Fool (1977)

Ooofff offf! Saku'nun o muhteşem yorumundan sonra daha önce de bahsettiğimiz bu albümü tanıtmak farz oldu. Blog'u takip edenler (haahahhahaahahaaa diyorum bu noktada) bilirler Gentle Giant'i. Octopus albümünü tanıtmıştık daha önce. Hatta o tanıtım yazısında da değinmiştik bu konser kaydına ve demiştik ki "Rock müzik çevrelerinde bu albüm ilk 5'de yer alan bir konser kaydıdır ve birader Ray bu albümle dünyanın en iyi bass gitaristi olarak anılır." Dibini düşürmek isteyenlere şiddetle tavsiye ediyoruz albümü. Dünyanın bütün rock müzik severleri, dinleyin! (Bkz. Carlos Marxos) Ha bi de herifler her tür aleti çalabiliyolar ve klasik müzik eğitimi almışlar.

GENTLE GIANT

Gary Green / Elektirik Gitar, Akustik Gitar, 12 Telli Gitar, Alto Recorder, Descant Recorder, Vokal, Vurmalılar
Kerry Minnear / Klavye, Çello, Vibes, Tenor Recorder, Vokal, Vurmalılar
Derek Shulman / Vokal, Alto Sax, Descant Recorder, Bass, Vurmalılar
Ray Shulman / Bass, Violin, Akustik Gitar, Descant Recorder, Trumpet, Vokal, Vurmalılar
John Weathers / Davul, Vibes, Tambour, Vokal, Vurmalılar

PLAYING THE FOOL

1. Just The Same / Proclamation (11:13)
2. On Reflection (6:24)
3. Excerpts From Octopus (15:35)
4. Funny Ways (8:35)
5. The Runaway / Experience (9:31)
6. So Sincere (10:22)
7. Free Hand (7:40)
8. Breakdown In Brussells [a.k.a., Sweet Georgia Brown] (1:15)
9. Peel The Paint / I Lost My Head (7:35)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

http://rapidshare.com/files/103759011/fool.rar

Adsız dedi ki...

Hemen indiragandi!

Adsız dedi ki...

lan lan lan.
yaymayın çok bu albümü. hatta CV ve EQ ön sınırı, toefl da 1253+ puan gereksinimi gibi şartlardan sonra taraflar mutabakata varsın ve brezilyalı futbolcu öyle türkiyeye gelsin. diyim.
öyle yani, albüm esaslı.

Adsız dedi ki...

Öyle deme, dinlesin sevinsin biz aştık desin yavrucaklar :D

Gentle Octopus dedi ki...

hadi diyelim ki IQ, EQ, CV, TOEFL, KPSS, DGS, SMMM, DKGİK belgelerinin ve testlerinin hepsini tamamladılar bu "yavrucaklar". Hatta mutabakata da varıldı diyelim. Sonrasında testi ve yeterliliği sağlamış olan bu elemanın albümün hakkını vereceği garantisini verebiliyo muyuz? Aştıklarına emin olabiliyo muyuz? HAdi yaw böyle de müzik yapılabiliyo muymuş? diye soracaklarına inancımız var mı? Ulen Saku kafayı yidirdiniz sonunda bana. Allaanızdan bulun!

Adsız dedi ki...

Halkı yanlış bilgilerle yönlendirmeyelim. Kafayı yemenle hiç bi alakam yok. Benim kafam bana yeter, kimsenin kafasında gözüm yok, kafamı başka kafalarla aldatcak kadar kafalaşmadım.
Ordan ikiyüz gram peynir bi de şarap ver. Tamam, güzel.
Kalk orası benim koltuğum heeeh. Oh be. Şarap bok gibiymiş.
Aklıma atalarımızın şu güzel sözü geldi "güzel kız yoktur. güzel bişi osurmaz, osursa da kötü kokmaz."

Hiçbaymaz dedi ki...

Ben de birkaç aydır o paradoksa takmıştım. İyi geldi atalarımızın lafı.

Gentle Octopus dedi ki...

hay ben sizin özlü sözlerinize....

emptytrashcan dedi ki...

muhteşem...ben bu adamların gerçek olmadığına inanıyodum , yanıcam cayır cayır

yonçin dedi ki...

yeni link: http://www.upload.gen.tr/d.php/s14/oin0372k/Gentle_Giant_-__Playing_The_Fool_L__VE_1977.rar.html

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Gentle Octopus dedi ki...

Selam.. Twitter ya da Facebook sayfası yok bu blogun. Ama onun yerine www.octopedia.org 'si var. OctoPedia'nın Facebook ve MySpace'de de sayfaları var.