5 Temmuz 2009 Pazar

Pussy - Pussy Plays (1969)

Heyecanlandım şimdi bak yazarken; uzun zaman oldu yazmayalı. Malum; bir final dönemi, bir mezunolamiyet töreni, bir taşınma, bir yerleşme dönemi atlattım. Bir de yaz aylarındaki rahavet benim de üzerime çöreklenmiş durumda bu aralar.Yonçin'in ardından ben de kıçımı kaldırayım dedim ve bu albümü paylaşmayı daha fazla ertelememem gerektiğine kanaat getirekten... Ayy ne diyorum ben yahu...

Bu grubu dinlemeden önce merak ediyordum kedilerle ilgili Psychedelic bir şeyler bulabilir miyim diye, sonra günün birinde bir yerlerde bir şekilde karşıma çıktı bu kırmızı kedicikli albüm. :) Eee ben de durur muyum hemen buldum indirdim. Çok da iyi etmişim çünkü 1969 yılında kaydedilen bu albümün ilk parçasının açılışını bir kedi yapıyor o şirin miyavlamasıyla (Söz konusu kediler olunca tarafsız olamıyor ve hemen şirin tatlı minnoş toparlacık v.b sıfatları bol keseden kullanıyorum izniniz haricinde).

Albümü dinlemeye başladığımda hiç bir bilgim yoktu müzisyenler hakkında ama ilk göze çarpan özellikleri sanırım ingiliz oluşları (Çok belli ediyolar). Hala grup elemanları hakkında bilgim yok. Araştırdığım bir kaç sitede grup elemanlarının kimliklerini açıklamadıkları yazıyordu; enteresan doğrusu...

Açıkçası kedi seslerinde takıldım kaldım ben; düşünsenize 1969 yılında yapılmış albüm ve orjinal kedi miyavlamasını kaydetmişler. Yani bundan 30 sene önce yaşamış olan bir kedi!!! Şimdi ne yapıyordur acaba o kedi? Sanırım ölmüştür :( Ya da düşünsenize belki o kedinin yavruları hala yaşıyordur grand grand children'ı olmuştur bizim kedinin (Kedi hemen ''bizim'' oldu; sahiplenme ihtiyacından değil de tüm kedileri kendime yakın gördüğümden sanırım bu bizim kedi lafı). Neyse...

Ben bu albümü bütünü itibariyle çok sevdim. İlk parça olan “Come Back June” parçanın isminden midir nedir bilinmez, bi kilitlenme hissi uyandırıyor bende. “Tragedy in F Minor” ise yine adından anlaşılacağı üzere biraz tribe sokuyor. Aslında şu parça böyle, şu şöyle diye yazmayı beceremiyorum hem de yüreğim dayanmıyor yazmaya bu sıcakta.

Son bir şey daha:
Bu albüm bütün kelebeklere ithaf olunmuştur:) Hepinizi gerçekten de çok seviyorum

Ya... Valla...

PUSSY PLAYS

1 - Come Back June (3:59)
2 - All Of My Life (4:08)
3 - We Built The Sun (5:00)
4 - Comets (4:16)
5 - Tragedy In F Minor (5:02)
6 - The Open Ground (3:35)
7 - Everybody's Song (4:20)
8 - G.E.A.B. (5:28)

6 yorum:

KozmikKedi dedi ki...

http://www.mediafire.com/?sharekey=c1e40e4e16885124d2db6fb9a8902bda

yonçin dedi ki...

mutasyona uğramış yav bu kedi.tırnaklar feci.o deilde kozmik bu albümü eklemekle acaba şöle bi göndermemi yapmak istedi(yaklaşmayın çizerim:)

KozmikKedi dedi ki...

yok yokkk kozmikkedi tamamen zararsız... ben olsaydım o kedinin tırnaklarına mor oje sürerdim kulağına da bi çiçekli küpe takardım bi de yuvarlak çerçeveli gözlük takdım mı gözüne süper olurdu. neden yazdım bunları bilmiyorum. ama albüm kapağındaki kedi yine de, ojesiz ve gözlüksüz ve de küpesiz, çok sevimli...:)

kvartetten dedi ki...

konu kediden açılmış bende bir köpek olayından bahsedeyim: 1 ay once Ahmet Güvenç Ve Bahadır Akkuzu (Bilmeyenler için :)Kurtalan Express) ile tanıştım. Muhtemlen bu hafta içi taksimde bi yerde Ahmet abi ile buluşucaz. Tabi ona sorduğum ilk sorulardan biri Bunalımlar dı. Oda Bana şarkıdaki köpek havlamasını kaydetmek için nasıl kurdeşen dökdüklerini anlattı. Bunlar şarkıyı çalıyolar, biride sokaktan köpek buluyo güya şarkının sonunda havlatacaklar. dürtmüşler iteklemişler, kovalamışlar bir türlü havlamıyormuş hayvan. Bu yüzden şarkıyı sürekli baştan çalmışlar..:) en sonunda o sinirle bi şekilde havlatmışlar...

Lolipop dedi ki...

Kurtalan ? Ahmet Guvenc ? Benle de gorusurler mi ? :D

KozmikKedi dedi ki...

heheheheh... ben de merak etmiştim oradaki köpek sesini. vay beee...