29 Şubat 2008 Cuma

King Crimson - In The Court Of The Crimson King (1969)

Teyy teyy teyy.. çok uzun zaman önceydi. Kabaran okyanuslar ve yutulan Atlantis'e kadar bile dayanıyor olabilir, net hatırlamıyorum. Kırık Kafa Robert Fripp ve tebaasından sevgilerle. Kurumuş topraklar üzerinde ve yapayalnız bi sorumsuzluk içindeyken başını alıp giden alabalıklara el sallıyorduk. Dönecekleri kesindi ama zamanı belirsizdi. Elimizde kalan pek bişey de yoktu. Beklemek acı verecekti ama alışkanlıklardan biriydi bu da. Dudaklardan sarkan sadece tek bir kelimeydi. Kimsenin aldırdığı yoktu olan bitene. Dimdik ayakta ama yatar vaziyetteydi dünya. Canı acıyan bişeyler vardı etrafta da umursayan çıkmıyordu. Epitaph gölgeliyordu çöllerin esintisini. Ölüme yakın bi duruşu vardı varoluşun. Ilık rüzgarlar üşütüyordu kavrulan bedenleri; I Talk To The Wind çalıyordu fonda. Birinin yürümeye başladığını hatırlıyorum. Sanki hiç dönmeyecekmiş gibiydi. Kafamda bi dolu düşünce. Korkulardan bi yastık yaptıydım kendime. Bi yerlerden müziğin sesi gelmeye başladı; 21st Century Schizoid Man. Yürüyenin gözlerindeydim o ara. Onun gördükleri benim bildiklerimdi. Bana yaklaştıkça sesler bi çocuğun ayak izlerini görüyordum kumların üstünde. Ses yükseliyordu; Moonchild. Ve sürüngenler dolaşıyordu kızgın taşların arasında. Canları acımadan hep bi yöne bakıyorlardı. Renkleri bulutlara karışıyordu, çığlık çığlığa. Ağızlarından da bi ezgi dökülüyordu; Court of the Crimson King.

KING CRIMSON

Robert Fripp / Gitar
Greg Lake / Bass guitar, lead vocals
Ian McDonald / Reeds, Woodwind, Vibes, Klavye, Mellotron, Vokal
Michael Giles / Davul, Vurmalılar, Vokal
Peter Sinfield / Sözler, sesler, enteresan şeyler...

IN THE COURT OF THE CRIMSON KING

1 - 21st Century schizoid man Mirrors (7:20)
2 - I talk to the wind (6:05)
3 - Epitaph (8:47)
a) March for no reason
b) Tomorrow and tomorrow
4 - Moonchild (12:11)
a) The dream
b) The illusion
5 - The court of the crimson king (9:22)
a) The return of the fire witch
b) The dance of the puppets

5 yorum:

Adsız dedi ki...

http://rapidshare.com/files/95593285/courtof.rar

turgut dedi ki...

Linkler bölümüne benim blogu da "SilverainTR" olarak eklersen sevinirim.
Adres:
http://silveraintr.blogcu.com/

Bloggerdaki bloglarım ne yazık ki şikayet üzerine kapatıldı..

Güzel albümler paylaşmışsın..
Devamını bekliyoruz..

Mp3lerin kalitelerini de belirtirsen çok daha iyi olur..
Ve "multi-upload" denen güzelliği kullanmak hem senin hem de ziyaretçilerin yararına olur.
Multi-Upload için:
massmirror.com u öneririm..

Şimdiden dünyanın dört bir yanından yeni ziyaretçiler kazanacağına garanti verebilirim..
;)

İyi geceler..

Hiçbaymaz dedi ki...

Denk gelmiştim senin siteye, hatta blogger'dan muzdarip olup da site değiştirdiğin zamanda rastlamıştım sanırım. Sağlam albümler vardı.

Aynı olay üzerinde didinen adamlardan destek görmek şahane oluyor. Tavsiyeni de dikkate aldım, eyvallah.

Bi de bu "şikayet" mevzusundan kurtulmak için nihai çözüm nedir? Eninde sonunda biz de toslayacağız çünkü bu duruma, sanıyorum ki.

Adsız dedi ki...

Gitarlarını hep "ben de bu dağların nesine geldim emmoğlu" mahiyetinde bulduğum için bi türlü ısınamadığım, benim gıcık olma katsayımla fan katsayıları arasında bir eşitlik olan, dandini dastana grup king crimson ı bizlerle paylaştığın için sana iki düz tekme üç döner diz yolluyorum gentleoctopus. derhal benim sevdiğim bir grubu siteye yüklemek mecburiyetindesin. Hatta bu sana farz yoksa cehennemimde senin için güzel planlarım var. "Sana bi mok beğendirmek imkansız" dersen de abartmayalım dün dündür bugün bugündür der işin içinden çıkarım. Çıktığımı sanarım. Hem yanarım hem dönerim bir diz daha korum. Hayde... son ki üççç...

yonçin dedi ki...

yeni link: http://www.upload.gen.tr/d.php/s14/5ayx5ifc/on_-_1969_-_In_The_Court_Of_The_Crimson_King.rar.html